Dzisiaj mamy Sobota 22 Stycznia 2022 Dzień Dziadka, Wybuch Powstania Styczniowego (1863-1864)
Humor
Rozrywka
Dowcipy
Witaj Nieznajomy ;-)
Login Hasło
online: 180
Załóż Konto
ukryj reklamy

Śmieszne Teksty » Test na IQ

Test na IQ

Weź kartkę papieru i ołówek!!!!

1. Policz litery w swoim imieniu, jeśli wynik jest większy lub równy 7 odejmij 3, a jeśli jest mniejszy - dodaj 4. Jeśli masz dwa imiona, uzyj TYLKO pierwszego z nich.




























2. Zrob to samo z nazwiskiem.

































3. Zanotuj obydwa wyniki i pomnoz jeden przez drugi.

































4. Do wyniku dodaj dzien i miesiac twoich urodzin..






























Teraz, prawa ręką, zgnieć kartkę i odrzuć ja jak najdalej. Zamknij oczy i powiedz na głos:































PANIE, DAJ MI SIŁY... ABYM MÓGŁ PRZESTAĆ ZAJMOWAĆ SIE TAKIMI PIERDOŁAMI I ZACZĄŁ W KOŃCU PRACOWAĆ!!!!!!

Doda?: depcia15 | g?os?w: 310 | wy?wietle?: 56151
#Komentarze:
#25 Doda?: Dajga
2011-02-22 19:51:57
Nawet nawet
#24 Doda?: kinga
2010-06-27 20:12:00
#23 Doda?: marka123
2010-05-25 21:38:38
doobree XD
#22 Doda?: travis
2010-05-15 14:54:54
ha ha ha ha ha ha ale śmieszne!!!!
#21 Doda?: karaaa120
2010-04-30 15:50:45
Hehe xd wyszło mi 23 xDD
#20 Doda?: dzieciaki_z_98
2010-03-06 21:51:12
kłamstwo ale i tak zaj***ste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
#19 Doda?: wacia25081997
2010-02-23 15:39:42
śmieszne !!!!
#18 Doda?: Nudles
2010-02-11 08:25:28
fajne nie powiem ,ze nie
#17 Doda?: stary2
2010-02-03 15:41:53
Takie sobie ;]
#16 Doda?: Zabkaxd
2010-01-04 21:50:17
Bekowexd;D
#15 Doda?: donald
2009-12-31 18:32:55
może być
#14 Doda?: mm_gh
2009-12-30 22:24:17
suupeeer!!!
#13 Doda?: maniaczka997
2009-12-29 20:51:50
o lol dostałam tydzien kary za to ze rzucam w starą
#12 Doda?: HunterPL
2009-12-01 18:00:45
zal
#11 Doda?: Karolinka
2009-11-05 17:59:14
Noo zajeFajne
#10 Doda?: hahaha
2009-08-16 23:59:59
aaaaaaaaaaahahahahhahahahaha zajebiaszcze
#9 Doda?: hahaha
2009-08-16 23:59:58
aaaaaaaaaaahahahahhahahahaha zajebiaszcze
#8 Doda?: Smoczek
2008-12-07 10:31:35
Ubaw po pachy!
#7 Doda?: filopata
2008-12-03 21:42:07
śmiechowe
#6 Doda?: wojaczek0713
2008-10-31 15:45:24
#5 Doda?: Cherry
2008-10-18 20:02:40
heh..śmiechne xD
#4 Doda?: oleksus
2008-10-10 08:21:04
zajebiste
#3 Doda?: Naomi
2008-08-03 11:26:55
takie sobie
#2 Doda?: ewela_
2008-07-21 23:42:13
fajne;]
#1 Doda?: adam94
2008-07-11 16:42:08
takie nawet
nick
Niezalogowany
tre??
 
| 0.45834 s. | IP: 54.161.98.96 | Sobota 22 Stycznia 2022 16:16 | online: 180 | zalogowani: 0 | goście: | rekord online: 218 |